Tags

, , ,

ff5fb3d8179e93446d0f8b562bf883ccInalt, aranjat, bine imbracat, nu mai mult de 17 ani. Vrea sa se aseze. Ploua. N-are unde. Scoate un servetel, sterge primele 4 lemne ale bancii si se aseaza parca stingher. Dar… ce face cu trandafirul.

Parca pe banca, singur, nu l-ar pune. Prefera sa-l tina im mana, desi e frig. Scoate telefonul, isi da check in pe Facebook si asteapta. Oare o sa vina?

Un taboul real pe care l-am vazut zilele trecute cand o asteptam pe fiica-mea sa iasa de la scoala. M-am bucurat. Am retraim anii adolescentei si mi-a crescut inima cand am realizat ca mai exista astfel de povesti de dragoste.

Asadar, adolescentii nu o ard numai la  beri, cluburi deocheate si betii severe in Vama. Tinerii stiu sa se iubeasca de mana, uniti de candoarea unui trandafir.

Nu stiu daca a venit, am plecat inainte de final, insa am incredere!

Love still counts!